Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Куплевацька Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Куплевацька Л. О. Особливості формування професійного складника вторинної мовної особистості іноземних студентів юридичних спеціальностей [Електронний ресурс] / Л. О. Куплевацька // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2016. - Вип. 28. - С. 58-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2016_28_9 Розглянуто особливості та методичні засоби формування професійного складника вторинної мовної особистості іноземних студентів юридичних спеціальностей на заняттях з російської мови як іноземної, проаналізовано сучасні напрямки вивчення вторинної мовної особистості та професійної особистості як її складової, розглянуто її полілінгвальний характер у іноземних студентів, наведено приклади методичних завдань із формування такої особистості та аналіз навчальних посібників із мови навчання, що розроблені на кафедрі мовної підготовки, визначено шляхи подальшого наукового пошуку.
| 2. |
Куплевацька Л. О. Особливості лінгвокультурної адаптації індійських студентів у вищих навчальних закладах України в контексті міжкультурної комунікації [Електронний ресурс] / Л. О. Куплевацька, Т. Є. Манівська // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2016. - Вип. 29. - С. 55-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2016_29_8 Досліджено особливості лінгвокультурної адаптації до навчального процесу груп індійських студентів з англійською мовою навчання, шляхи досягнення успішності міжкультурної комунікації на рівні студент-викладач під час вивчення російської / української мови як іноземної. Виокремлено схожості та розбіжності в організації навчального процесу у вищих навчальних закладах України та Індії, окреслено комунікативні паралінгвістичні особливості кінетики, проксемики, такесики та хронеміки, що перешкоджають успішній акультурації студентів. Проаналізовано причини стресу акультурації у групах індійських студентів та його двоплановість. Запропоновано методичні рішення для досягнення успішності лінгвокультурної адаптації в контексті міжкультурної комунікації.
| 3. |
Куплевацька Л. О. Іміджеві компетентності викладача як засіб досягнення успішності міжкультурної комунікації при навчанні російської та української мов іноземних студентів [Електронний ресурс] / Л. О. Куплевацька, Т. Є. Манівська // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2018. - Вип. 32. - С. 60-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2018_32_8 Досліджено імідж викладача вищої школи, що навчає української та російської мови іноземних студентів; запропоновано визначення такого іміджу та називаються його складники; проаналізовано особливості свідомого професійного моделювання іміджу його носієм в контексті міжкультурної компетенції. Наведено шляхи запобігання непорозумінь під час міжкультурної комунікації, актуалізовано необхідність підвищення мотивації викладача до моделювання та трансформації свого іміджу як складника успішності навчального процесу.
| 4. |
Куплевацька Л. Професійна лінгвокомунікативна компетентність викладача в контексті міжкультурної комунікації [Електронний ресурс] / Л. Куплевацька // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 34. - С. 79-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_34_8 Розглянуто професійну лінгвокомунікативну компетентність викладача-мовника, що навчає студентів-нефілологів російської мови як іноземної на рівні А2. В центрі уваги - найбільш уживаний усний мовленнєвий жанр "оцінювання" та його жанроутворювальне мовне втілення, представлене лексичними засобами, які були зібрані під час опитування викладачів відносно відбору лексем для усного оцінювання аудиторної роботи інофонів та проаналізовані щодо їх відповідності контексту міжкультурної комунікації.
| 5. |
Куплевацька Л. Лінгвокомунікативна компетентність викладача-мовника: етноспецифіка функціонування антропонімів у навчально-педагогічному дискурсі університетського освітнього простору [Електронний ресурс] / Л. Куплевацька, Т. Манівська // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. - 2020. - Вип. 36. - С. 111-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2020_36_11
| 6. |
Куплевацька Л. Проблеми функціонування сучасних арабських антропонімів в умовах міжкультурної комунікації українського освітнього простору [Електронний ресурс] / Л. Куплевацька, Т. Манівська // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. - 2021. - Вип. 38. - С. 153-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2021_38_13 Розглянуто проблеми функціонування сучасних арабських антропонімів в умовах міжкультурної комунікації на прикладі власних імен освітніх мігрантів Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна, що складають значну кількість (до 40 %) усіх іноземних студентів даного закладу вищої освіти. Проблеми, що досліджуються, пов'язані як із лінгвокомунікативними компетентностями адресантів (викладачів, мовників та предметників, співробітників деканатів), так і з лінгвосоціокультурними компетентностями адресатів (іноземних студентів, магістрантів, аспірантів) і стосуються комунікативного дискомфорту на рівні викладач або співробітник деканату-арабський освітній мігрант. За об'єкт дослідження обрано порівняння структури інваріантів антропонімічних формул різних арабських країн та їх функціонування в умовах українського діловодства та в навчальному дискурсі українського освітнього простору. Актуальність даної наукової розвідки підтверджена фактами великої кількості арабських країн, в яких функціонують численні діалекти з антропонімічними формулами, що мають індивідуальний склад та порядок слідування складників. Реалізована мета описання розбіжностей української та інваріантів арабської антропонімічної формули, націлення викладачів на формування в інофонів свідомого ставлення до інваріантів власного імені та їх функцій в освітньому просторі України, виділено й означено три таких основних формули, наведено приклади вправ на усвідомлення складу таких формул та на розуміння комунікативних завдань, які вирішуються за допомогою кожної з них. Представлено порівняльний аналіз антропонімічної формули у паспорті арабських студентів різних країн, складників формули власного імені в українській Єдиній державній електронній базі з питань освіти та в посвідці освітнього мігранта на тимчасове проживання в Україні. Названо проблеми, які зумовлені функціонуванням цих трьох інваріантів під час занять з української мови як іноземної, показано зумовлені цими інваріантами труднощі лінгвокомунікативної самоідентифікації освітнього мігранта в іншомовному соціумі та формування його вторинної мовної особистості.
|
|
|